“Si algú vol ser el primer ha de ser el servidor de tots “ (Mc 9, 30 – 37)

feu-me disponible per a la bella aventura
a què em crideu.
Jo vull comprometre la meva vida,
fiat en la vostra Paraula.
Jo em vull jugar la vida,
fiat en el vostre mor.
Els altres ja poden ser assenyats,
Vós m’heu dit que cal se foll.
Els altres ja poden creure en l’ordre,
Vós m’heu dit que cal creure en l’amor.
Els altres ja poden creure que s’ha de conservar,
Vós m’heu dit que cal donar.
Els altres s’instal•len,
Vós m’heu dit que cal estar sempre a punt,
per la joia, per a compartir el sofriment dels altres
per als fracassos i els èxits: pel servei;
M’heu dit de no confiar tant en mi com en Vós,
d’aventurar-me a ser cristià,
sense preocupar-me de les conseqüències,
d’arriscar totalment la meva vida,
fiant-me del vostre Amor.