«Ell ens ha fet passar de l'esclavitud a la llibertat, de les tenebres a la llum, de la mort a la vida. Ell és la Pasqua de la nostra salvació».

Divendres Sant

És voluntat seva comunicar-se amb la seva criatura. No puc posar-li però condicions ni presses. Trec només de mi tot allò que impedeix i estorba, i m’obro confiadament a la seva presència

Et demano avui, Senyor, que m’alliberis de les imatges que tinc de Tu. Aquelles que m’he fet a mida per no trobar-me amb la realitat transformadora del teu Amor.

M’adono, a poc a poc de la quantitat d’oportunitats que Déu posa cada dia en la meva vida per a poder estimar. Repasso amb agraïment les darreres hores.

Isaïes 53, 11-12; Joan 19, 30

"El meu servent, després del que ha sofert la seva ànima, (....) S’ha despullat de la pròpia vida fins a la mort".
"Llavors inclinà el cap i va lliurar el seu esperit".

El fonament de la meva solidaritat és l’amistat amb Jesús. Cultivo aquesta amistat amb una estona de la seva companyia.